尋晚同班小賤人食飯,
無無聊聊講起圍內CAMP,又開盤估邊個係爆點。

其實我想講,真係同大家虛渡一晚光陰我都已經好開心。

或者我地都大個仔大個女,
成熟左都無咁多交鬧,
但賤野好笑野永遠無停(即係都仲係好幼稚)。

以前會好緊張傾計有無質素,
而家只係想見到大家齊齊整整。

以前十二個人鬧交鬧到喊,喊到甩CON,黑面,
諗番完全唔會嬲同唔開心,(其實仲覺得好好笑)
因為有十一個小賤人同我分享左三年,分擔左三年,
大家心底裡都知有咩事都好呢班賤嘴都會撐你,
其實我真係覺得自己好好彩。

今年第四年圍內CAMP啦,
原來第四年,感覺好似已經好多好多年,
好似屋企人咁伴我成長,
下年五周年一定要玩大佢 ^_^

(我仲想講我總係覺得我地最後都係會去番長洲==)